Grattis Frakt för över 2000 kr Beställning!

Kontakt Oss

Kontakt Oss

Vill du komma i kontakt så kan du nå på?

Adress

Sågargatan 753 18 Uppsala

Öppet tid

24 timmar


Skicka ett meddelande




    Vanliga Frågor & Svar

    När du har gjort din beställning skickar vi ett bekräftelsemail för att spåra statusen för din beställning. När din beställning har skickats skickar vi dig ett nytt e-postmeddelande för att bekräfta det förväntade leveransen samt länken för att spåra din beställning (när leveransmetoden tillåter det). Dessutom kan du spåra statusen för din beställning från avsnittet "orderhistorik" på din kontosida på webbplats.
    När du har gjort din beställning skickar vi ett bekräftelsemail för att spåra statusen för din beställning. När din beställning har skickats skickar vi dig ett nytt e-postmeddelande för att bekräfta det förväntade leveransdatumet samt länken för att spåra din beställning (när leveransmetoden tillåter det). Dessutom kan du spåra statusen för din beställning från avsnittet "orderhistorik" på din kontosida på webbplatsen.
    Du får en orderbekräftelse till din mail. Har du inte fått en orderbekräftelse så kan det bero på att du stavat din e-postadress fel. Kontakta då oss så hjälper vi dig. Orderbekräftelsen kan också ha hamnat i din skräpkorg i mailen, så kolla där med.
    Vi kan bara ändra beställningar som ännu inte har behandlats för leverans. När din beställning är under statusen "förbereder sig för frakt", när den står färdigbehandlad kan vi inte acceptera några ändringar av din beställning. För att göra ändringar i din beställning vänligen kontakta support.
    När du har gjort din beställning tar det vanligtvis 24 till 48 timmar att bearbeta den för leverans.
    Du kan köpa på vår webbplats med ett betalkort eller kreditkort via Paypal.
    Vi garanterar att någon av våra produkter som tillverkats av oss och som säljs via vår onlinebutik är felfri. Vi accepterar gärna varje begäran om retur eller byte till följd av en defekt artikel som beviljas, de uppfyller följande villkor: - Varan måste ha sålts i vår webbutik - Föremålet borde inte ha använts på något sätt - Begäran om retur eller byte görs inom 30 dagar efter leverans - Returen görs inom 5 dagar efter begäran om retur eller byte Om du har en retur- eller bytesförfrågan till följd av en defekt artikel, vänligen kontakta vår support för mer information om hur du går vidare.
    Vi accepterar returer med avseende på följande villkor: - Varan måste ha sålts i vår webbutik - Föremålet borde inte ha använts på något sätt - Retur- eller bytesförfrågan görs inom 30 efter leverans - Returen görs inom 5 dagar efter begäran om retur eller byte För att be om en retur, vänligen kontakta vår support med hjälp av vår helpdesk. Vi accepterar byten och de följer samma villkor som retur För att be om ett byte, vänligen nämna att du vill att din artikel ska bytas ut med en annan artikel när du förbereder din retur med vår support.